Počet záznamů: 1  

Marketingový průzkum v oblasti psychologie v reklamě

  1. Údaje o názvuMarketingový průzkum v oblasti psychologie v reklamě : [rukopis] Martina Habrová
    Souběž.n.Marketing research in sphere of psychology in advertisement
    Osobní jméno Habrová, Martina (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2006
    Fyz.popis43 l., 34 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2006 -- Ved. práce Tomáš Mikulenka
    Dal.odpovědnost Mikulenka, Tomáš, Ing. (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * psychologie reklamy * spotřebitelé
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT159.9 * 339.1 * 659.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 30074212121617sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.