Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení malé firmy v období krize

  1. Údaje o názvuMarketingové řízení malé firmy v období krize : [rukopis] Šárka Novotná
    Souběž.n.Marketing management of depressed small enterprise
    Osobní jméno Novotná, Šárka (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2006
    Fyz.popis53 l., 5 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2006 -- Ved. práce Petr Brázda
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla krizový management * marketing * podnikání * podniky
    Předmět.hesla Česko
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice
    005 - Management. Řízení
    658 - Řízení a správa podniku
    MDT005.93 * 334.012 * 658.11
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 31654212121807sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.