Počet záznamů: 1  

Marketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN

  1. Údaje o názvuMarketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN
    Záhlaví-korpor. Ústřední výzkumný ústav potravinářského průmyslu (autor)
    Vyd.údajePraha : Výzkumný ústav potravinářského průmyslu, 1990
    Fyz.popis67 s.
    Předmět.hesla Evropská společenství
    Předmět.hesla marketing - Německo * mezinárodní hospodářské vztahy * potravinářský průmysl - Německo * vnitřní trh
    Předmět.hesla Německo
    Forma, žánr studie
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * (430) * 338.45 * 339.1 * 339.9
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 9084212105014sklad DDoba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.