Počet záznamů: 1
Marketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN
Údaje o názvu Marketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN Záhlaví-korpor. Ústřední výzkumný ústav potravinářského průmyslu (autor) Vyd.údaje Praha : Výzkumný ústav potravinářského průmyslu, 1990 Fyz.popis 67 s. Předmět.hesla Evropská společenství Předmět.hesla marketing - Německo * mezinárodní hospodářské vztahy * potravinářský průmysl - Německo * vnitřní trh Předmět.hesla Německo Forma, žánr studie Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * (430) * 338.45 * 339.1 * 339.9 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 908 4212105014 sklad D Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1