Počet záznamů: 1  

Marketingová studie trhu skleněných tvárnic

  1. Údaje o názvuMarketingová studie trhu skleněných tvárnic : [rukopis] Miloslava Konečná
    Osobní jméno Konečná, Miloslava (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1999
    Fyz.popis39 s., 4 s. příl. : obr., grafy
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Ulbrich, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * sklářský průmysl * průmyslové výrobky
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 11434212110966sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.