Počet záznamů: 1
Marketingová studie trhu skleněných tvárnic
Údaje o názvu Marketingová studie trhu skleněných tvárnic : [rukopis] Miloslava Konečná Osobní jméno Konečná, Miloslava (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1999 Fyz.popis 39 s., 4 s. příl. : obr., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Ulbrich, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * sklářský průmysl * průmyslové výrobky Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 1143 4212110966 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1