Počet záznamů: 1
Marketingová strategie nakladatelství a vydavatelství Mladá fronta, a.s
Údaje o názvu Marketingová strategie nakladatelství a vydavatelství Mladá fronta, a.s. : [rukopis] Helena Pecková Osobní jméno Pecková, Helena (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2004 Fyz.popis 53 s., 6 s. příl. : tab., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla knižní obchod * marketing * obchodní společnosti Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 347.7 * 655.4 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 2375 4212117303 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1