Počet záznamů: 1
Marketingová analýza jako součást výzkumného systému
Údaje o názvu Marketingová analýza jako součást výzkumného systému : [rukopis] Pavel Borek Osobní jméno Borek, Pavel (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2001 Fyz.popis 48 s., 5 s. příl. : tab., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla informační systémy * marketing Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 659.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 1497 4212112837 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1