Počet záznamů: 1
Marketing od A do Z
Údaje o názvu Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler Souběž.n. Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know Osobní jméno Kotler, Philip, 1931- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2003 Fyz.popis 203 s. ISBN 80-7261-082-1 Dal.odpovědnost Škapová, Hana (překladatel) Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 1913 4212116334 volný výběr P711 2003 Doba výp. 31 dní S-SE 1913 a 4212116437 volný výběr P711 2003 Doba výp. 31 dní S-SE 1913 c 4212116439 volný výběr P711 2003 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1