Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Údaje o názvuMarketing : základy a postupy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Josef Vaculík, Kateřina Kopřivová, Nikola Foret
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Computer Press, 2001
    Fyz.popis162 s. : tab., grafy
    ISBN80-7226-558-X
    Edice Praxe personalisty
    EdicePraxe manažera
    Dal.odpovědnost Foret, Miroslav, 1946- (autor)
    Foret, Nikola (autor)
    Procházka, Petr (autor)
    Vaculík, Josef, 1938-2013 (autor)
    Kopřivová, Kateřina (autor)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 005 * 339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 17124212114269volný výběr P710 2001Doba výp. 31 dní
    S-SE 1712 a4212114270volný výběr P710 2001Doba výp. 31 dní
    S-SE 1712 b4212114271volný výběr P710 2001Doba výp. 31 dní
    S-SE 1712 d4212115504volný výběr P710 2001Doba výp. 31 dní
    S-SE 1712 c4212115505volný výběr P710 2001Doba výp. 31 dní
    Marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.