Počet záznamů: 1  

Diagnostika marketingové strategie Plzeňské Teplárenské a.s

  1. Údaje o názvuDiagnostika marketingové strategie Plzeňské Teplárenské a.s. : [rukopis] Petra Vacková
    Osobní jméno Vacková, Petra (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2005
    Fyz.popis51 s., 5 s. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2005 -- Ved. práce Jiří Hofman
    Dal.odpovědnost Hofman, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Plzeňská teplárenská (firma)
    Předmět.hesla průmyslový marketing * obchodní společnosti * reklama a propagace
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.849.2 * 339.1 * 659.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 28614212121042sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.