Počet záznamů: 1  

Brand building

  1. Údaje o názvuBrand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann]
    Osobní jméno Aaker, David A., 1938- (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2003
    Fyz.popisxiv, 312 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7226-885-6 (váz.) : Kč 390,00
    EdicePraxe manažera
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálBuilding strong brands
    Dal.odpovědnost Jungmann, Vilém (překladatel)
    Předmět.hesla identita organizace * management * obchodní značky * brand name products * corporate identity * management
    Forma, žánr příručky * handbooks and manuals
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.336 * 005 * 658.626 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 23184212120407volný výběr P700 2003Doba výp. 31 dní
    Brand building

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.