Počet záznamů: 1
Brand building
Údaje o názvu Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] Osobní jméno Aaker, David A., 1938- (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2003 Fyz.popis xiv, 312 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-885-6 (váz.) : Kč 390,00 Edice Praxe manažera Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Building strong brands Dal.odpovědnost Jungmann, Vilém (překladatel) Předmět.hesla identita organizace * management * obchodní značky * brand name products * corporate identity * management Forma, žánr příručky * handbooks and manuals Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.336 * 005 * 658.626 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 2318 4212120407 volný výběr P700 2003 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1