Počet záznamů: 1
Analýza marketingu ve středně velké firmě
Údaje o názvu Analýza marketingu ve středně velké firmě : [rukopis] Vladimír Beran Osobní jméno Beran, Vladimír (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2002 Fyz.popis 46 s., 3 s. příl. Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Rahm, Marcel (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla firmy * marketing Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 347.7 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 1833 4212114211 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1