Počet záznamů: 1
Analýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy
Údaje o názvu Analýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy : [rukopis] David Kubjak Osobní jméno Kubjak, David (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2003 Fyz.popis 47 s., 3 s. příl. : tab., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla firmy * marketing Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 347.7 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 2148 4212116089 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1