Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu vybrané firmy

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu vybrané firmy : [rukopis] František Růžička
    Osobní jméno Růžička, František (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1997
    Fyz.popis50 s., příl.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Paclová, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla firmy * marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 347.7
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 5424212106811sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.