Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu vybrané firmy
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu vybrané firmy : [rukopis] František Růžička Osobní jméno Růžička, František (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1997 Fyz.popis 50 s., příl. Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Paclová, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla firmy * marketing Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 347.7 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 542 4212106811 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1