Počet záznamů: 1
Analytické východiska kupního rozhodovacího procesu spotřebitele a východiska pro marketingová rozhodnutí
Údaje o názvu Analytické východiska kupního rozhodovacího procesu spotřebitele a východiska pro marketingová rozhodnutí : [rukopis] Zdeněk Chmela Osobní jméno Chmela, Zdeněk (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1998 Fyz.popis 68 s., 9 s. příl. : tab., grafy, schema Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Bezděka, Zdeněk (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * spotřebitelé Forma, žánr diplomové práce MDT 339.1 * 366 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 116 4212109416 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1