Počet záznamů: 1  

Analytické východiska kupního rozhodovacího procesu spotřebitele a východiska pro marketingová rozhodnutí

  1. Údaje o názvuAnalytické východiska kupního rozhodovacího procesu spotřebitele a východiska pro marketingová rozhodnutí : [rukopis] Zdeněk Chmela
    Osobní jméno Chmela, Zdeněk (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1998
    Fyz.popis68 s., 9 s. příl. : tab., grafy, schema
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Bezděka, Zdeněk (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * spotřebitelé
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT339.1 * 366
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 1164212109416sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.