Počet záznamů: 1  

Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování

  1. Údaje o názvuKredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování [rukopis] / Lucie Slabochová
    Další variantní názvyKredibilita českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování
    Osobní jméno Slabochová, Lucie, 1999- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2024
    Fyz.popis84 l. : grafy, tab.
    PoznámkyVed. práce Jana Šimsová. Oponent Lucie Povolná
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Šimsová, Jana, 1962- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Povolná, Lucie (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaInfluencer marketing sociální sítě důvěryhodnost nákupní chování Influencer marketing social media credibility purchasing behavior
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193671
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.