Počet záznamů: 1
Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování
Údaje o názvu Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování [rukopis] / Lucie Slabochová Další variantní názvy Kredibilita českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování Osobní jméno Slabochová, Lucie, 1999- (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2024 Fyz.popis 84 l. : grafy, tab. Poznámky Ved. práce Jana Šimsová. Oponent Lucie Povolná Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Dal.odpovědnost Šimsová, Jana, 1962- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Povolná, Lucie (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Influencer marketing sociální sítě důvěryhodnost nákupní chování Influencer marketing social media credibility purchasing behavior Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193671 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1