Počet záznamů: 1  

Spokojenost zákazníků se službami České pošty

  1. Údaje o názvuSpokojenost zákazníků se službami České pošty [rukopis] / Jana Šebková
    Osobní jméno Šebková, Jana, 1996- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2024
    Fyz.popis82 l. (105 071) : grafy, tab.
    PoznámkyOponent Alice Reissová. Ved. práce Martin Špaček
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (oponent)
    Špaček, Martin (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaSpokojenost loajalita zákazník ECSI NPS Česká pošta Satisfaction Loyality Customer ECSI NPS Czech post
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT(043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00194012
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.