Počet záznamů: 1
Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu
Údaje o názvu Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu [rukopis] / Ilhem Maabedová Osobní jméno Maabedová, Ilhem, 2001- (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2024 Fyz.popis 70 l. : grafy, tab. Poznámky Ved. práce Michaela Jánská. Oponent Michael Fanta Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Fanta, Michael (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Online marketing Instagram příspěvky interakce u příspěvků Online marketing Instagram posts interaction on posts Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193620 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1