Počet záznamů: 1  

Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu

  1. Údaje o názvuFaktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu [rukopis] / Ilhem Maabedová
    Osobní jméno Maabedová, Ilhem, 2001- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2024
    Fyz.popis70 l. : grafy, tab.
    PoznámkyVed. práce Michaela Jánská. Oponent Michael Fanta
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Fanta, Michael (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaOnline marketing Instagram příspěvky interakce u příspěvků Online marketing Instagram posts interaction on posts
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193620
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.