Počet záznamů: 1  

Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu

  1. Údaje o názvuSociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu / Jaroslav Trkovský
    Osobní jméno Trkovský, Jaroslav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2024
    Fyz.popis64 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Vojtěch Kotrba
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Kotrba, Vojtěch (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla sportovní marketing * marketingová komunikace
    Předmět.heslasportovní marketing sociální sítě marketingová komunikace sportovní klub Instagram Facebook sports marketing social media marketing communication sports club Instagram Facebook
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    MDT796.062:658.8 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193606
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 159173300715917sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.