Počet záznamů: 1
Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Údaje o názvu Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu / Jaroslav Trkovský Osobní jméno Trkovský, Jaroslav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2024 Fyz.popis 64 listů : grafy Poznámky Vedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Vojtěch Kotrba Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024 Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Kotrba, Vojtěch (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla sportovní marketing * marketingová komunikace Předmět.hesla sportovní marketing sociální sítě marketingová komunikace sportovní klub Instagram Facebook sports marketing social media marketing communication sports club Instagram Facebook Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 796.062:658.8 * 658.8:316.77 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193606 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 15917 3300715917 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1