Počet záznamů: 1  

Televizní zpravodajství jako paradox

  1. Údaje o názvuTelevizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství / Marek Lapčík
    Osobní jméno Lapčík, Marek, 1973- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012
    Fyz.popis333 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-3326-4 (brož.)
    EdiceKultura, média, komunikace
    Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií. Kultura, média, komunikace.
    PoznámkyV prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií
    Předmět.hesla televizní zpravodajství * audiovizuální média * mediální komunikace * mediální obraz * diskurzivní analýza * television broadcasting of news * audiovisual media * communication in mass media * media coverage * discourse analysis
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT070.431:654.197 * 316.774-028.26 * 316.772.4 * 316.776.3 * 801.73 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 41494/13300066628sklad BDoba výp. 31 dní
    Televizní zpravodajství jako paradox

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.