Počet záznamů: 1
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Údaje o názvu Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů / Filip Chaloupka Osobní jméno Chaloupka, Filip, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2023 Fyz.popis 59 listů : grafy Poznámky Oponent Michaela Jánská. Vedoucí práce Marek Vokoun Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2023 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (oponent)
Vokoun, Marek (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetový marketing * spotřebitelské chování * internetové sociální sítě Předmět.hesla sociální sítě online marketing nákupní rozhodování spotřebitelé social networks purchasing decisions consumers Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 * 366.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189805 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 14914 3300714914 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1