Počet záznamů: 1  

Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů

  1. Údaje o názvuJak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů / Filip Chaloupka
    Osobní jméno Chaloupka, Filip, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2023
    Fyz.popis59 listů : grafy
    PoznámkyOponent Michaela Jánská. Vedoucí práce Marek Vokoun
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2023
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (oponent)
    Vokoun, Marek (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing * spotřebitelské chování * internetové sociální sítě
    Předmět.heslasociální sítě online marketing nákupní rozhodování spotřebitelé social networks purchasing decisions consumers
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * 366.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189805
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 149143300714914sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.