Počet záznamů: 1  

Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů

  1. Údaje o názvuFaktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů / Sára Kulhánková
    Osobní jméno Kulhánková, Sára, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2023
    Fyz.popis53 listů : ilustrace, grafy
    PoznámkyOponent Pavel Peterka. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2023
    Dal.odpovědnost Peterka, Pavel (oponent)
    Kotrba, Vojtěch (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování
    Předmět.heslaekonomie nákupní chování roušky respirátory kvalita cena vzhled zdraví COVID-19 Economics purchasing behavior masks respirators quality price appearance health
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187748
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 149353300714935sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.