Počet záznamů: 1  

B2B research and managerial relevance

  1. Údaje o názvuB2B research and managerial relevance / guest editors: Lars-Johan Åge and Cecilia Anna Cederlund
    Nakladatel[Bradford] : Emerald, 2014
    Fyz.popis1 online zdroj (strany 561-652)
    ISBN9781784414849 (v knize neuvedeno ; e-book)
    EdiceJournal of Business and Industrial Marketing, ISSN 0885-8624 ; Volume 29, Number 7/8
    PoznámkyKNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Dal.odpovědnost Åge, Lars-Johan (editor)
    Cederlund, Cecilia Anna (editor)
    Předmět.hesla marketing * průmyslový marketing * marketingový výzkum
    Forma, žánr elektronické knihy
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.138 * 658.8 * 658.849.2 * 658.8:005.52 * (0.034.2:08)
    Země vyd.Velká Británie
    Jazyk dok.angličtina
    URLProQuest - Plný text
    Druh dok.ELEKTRONICKÉ ZDROJE
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    EK 11893300996189elektronické knihyonline
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.