Počet záznamů: 1  

Spotřebitelské vnímání privátních značek

  1. Údaje o názvuSpotřebitelské vnímání privátních značek / Kateřina Kysilková
    Osobní jméno Kysilková, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2023
    Fyz.popis83 stran : ilustrace, grafy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Lucie Povolná
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2023
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Povolná, Lucie (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * regionální značky
    Předmět.heslaprivátní značky obchodní řetězec marketingový výzkum dotazník experiment private labels retail chain marketing research questionnaire
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 658.626-027.541 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187789
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 144693300714469sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.