Počet záznamů: 1  

Lernen sichtbar machen aus psychologischer Perspektive

  1. Údaje o názvuLernen sichtbar machen aus psychologischer Perspektive / John Hattie, Gregory C.R. Yates
    Osobní jméno Hattie, John, 1950- (autor)
    Údaje o vydání2. unveränderte Auflage, überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von "Visible Learning and the Science of How We Learn" / besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer
    NakladatelBaltmannsweiler : Schneider Verlag Hohengehren, [2022]
    Copyright©2022
    Fyz.popisxix, 349 stran
    ISBN978-3-8340-1500-6 (brožováno)
    PoznámkyPod názvem: Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von "Visible Learning and the Science of How We Learn" / besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer
    Dal.odpovědnost Yates, Gregory C. R. (autor)
    Beywl, Wolfgang, 1954- (editor)
    Zierer, Klaus, 1976- (editor)
    Předmět.hesla Hattie, John, 1950- Visible learning and the science of how we learn
    Předmět.hesla pedagogická psychologie * vizualizace (psychologie) * vizuální učení * učení
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT37.015.3 * 159.954.4 * 37.091.315.7 * (048.8)
    Země vyd.Německo
    Jazyk dok.němčina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 391223300063196kat. germanistiky FF (mediotéka)pouze prezenčně
    Lernen sichtbar machen aus psychologischer Perspektive

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.