Počet záznamů: 1
Lernen sichtbar machen aus psychologischer Perspektive
Údaje o názvu Lernen sichtbar machen aus psychologischer Perspektive / John Hattie, Gregory C.R. Yates Osobní jméno Hattie, John, 1950- (autor) Údaje o vydání 2. unveränderte Auflage, überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von "Visible Learning and the Science of How We Learn" / besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer Nakladatel Baltmannsweiler : Schneider Verlag Hohengehren, [2022] Copyright ©2022 Fyz.popis xix, 349 stran ISBN 978-3-8340-1500-6 (brožováno) Poznámky Pod názvem: Überarbeitete deutschsprachige Ausgabe von "Visible Learning and the Science of How We Learn" / besorgt von Wolfgang Beywl und Klaus Zierer Dal.odpovědnost Yates, Gregory C. R. (autor)
Beywl, Wolfgang, 1954- (editor)
Zierer, Klaus, 1976- (editor)Předmět.hesla Hattie, John, 1950- Visible learning and the science of how we learn Předmět.hesla pedagogická psychologie * vizualizace (psychologie) * vizuální učení * učení Forma, žánr monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.015.3 * 159.954.4 * 37.091.315.7 * (048.8) Země vyd. Německo Jazyk dok. němčina Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 39122 3300063196 kat. germanistiky FF (mediotéka) pouze prezenčně
Počet záznamů: 1