Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe

  1. Údaje o názvuMarketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe : (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody) / Naděžda Petrů, Václav Kupec
    Osobní jméno Petrů, Naděžda, 1960- (autor)
    Údaje o vydáníTřetí přepracované a doplněné vydání
    NakladatelPraha : Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021
    Fyz.popis91 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-7408-228-3 (brožováno)
    EdiceEducopress
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Kupec, Václav (autor)
    Předmět.hesla marketingový management * marketing management
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * případové studie * textbooks (higher) * case studies
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005 * (075.8) * (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    SB 7403300061181volný výběr P711 2021Doba výp. 31 dní
    Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.