Počet záznamů: 1
Vliv značky Starbucks na nákupní chování
Údaje o názvu Vliv značky Starbucks na nákupní chování / Šárka Valčíková Další variantní názvy Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů Osobní jméno Valčíková, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2022 Fyz.popis 50 stran : grafy Poznámky Oponent Václav Rybáček. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022 Dal.odpovědnost Rybáček, Václav (oponent)
Kotrba, Vojtěch (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla spotřebitelské chování * nakupování Předmět.hesla nákupní chování vliv značky loajalita značky Starbucks káva spotřebitel buying behaviour influence of the brand brand loyalty coffee consumer Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 366.1 * 64.033 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187594 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 13885 3300713885 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1