Počet záznamů: 1  

Vliv značky Starbucks na nákupní chování

  1. Údaje o názvuVliv značky Starbucks na nákupní chování / Šárka Valčíková
    Další variantní názvyVliv značky na nákupní chování spotřebitelů
    Osobní jméno Valčíková, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2022
    Fyz.popis50 stran : grafy
    PoznámkyOponent Václav Rybáček. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Dal.odpovědnost Rybáček, Václav (oponent)
    Kotrba, Vojtěch (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * nakupování
    Předmět.heslanákupní chování vliv značky loajalita značky Starbucks káva spotřebitel buying behaviour influence of the brand brand loyalty coffee consumer
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 64.033 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187594
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 138853300713885sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.