Počet záznamů: 1  

Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků

  1. Údaje o názvuBonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků / Bára Fialová
    Osobní jméno Fialová, Bára, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2022
    Fyz.popis83 stran : grafy + 1 CD
    PoznámkyOponent Alice Reissová. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování
    Předmět.heslabonusový systém věrnostní program loajalita zákazníků kvalita vztahu se zákazníky spokojenost zákazníků bonus system loyalty program customer loyalty relationship quality customer satisfaction
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187572
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 139033300713903sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.