Počet záznamů: 1
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Údaje o názvu Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož Osobní jméno Brož, Šimon, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2022 Fyz.popis 53 stran : barevné ilustrace, grafy Poznámky Vedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Jakub Žofčák Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022 Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Žofčák, Jakub (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * hodnotový management Předmět.hesla hodnotová strategie marketing pozice značky e-commerce value strategy marketing communication brand positioning Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 659.1 * 005:330.133.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187570 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 13892 3300713892 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1