Počet záznamů: 1  

Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky

  1. Údaje o názvuAnalýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož
    Osobní jméno Brož, Šimon, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2022
    Fyz.popis53 stran : barevné ilustrace, grafy
    PoznámkyVedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Jakub Žofčák
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Žofčák, Jakub (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * hodnotový management
    Předmět.heslahodnotová strategie marketing pozice značky e-commerce value strategy marketing communication brand positioning
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 005:330.133.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187570
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 138923300713892sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.