Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Údaje o názvuMezinárodní marketing / Hana Machková a kolektiv
    Osobní jméno Machková, Hana (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů, 1998
    Fyz.popis192 s. ; 30 cm
    ISBN80-7079-322-8 (brož.)
    Poznámky1500 výt.. Tabulky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla mezinárodní marketing * segmentace trhu * Export marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * Textbooks
    Konspekt339 - Obchod
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138.017 * 339.5 * 339.9 * 339.138 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    SB 7023300059503sklad FDoba výp. 31 dní
    Mezinárodní marketing
    Mezinárodní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.