Počet záznamů: 1  

Deutsche und tschechische Werbespots internationaler Unternehmen. Eine kontrastive Untersuchung

  1. Údaje o názvuDeutsche und tschechische Werbespots internationaler Unternehmen. Eine kontrastive Untersuchung / Zuzana Kriesmanová
    Osobní jméno Kriesmanová, Zuzana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2021
    Fyz.popis64 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Georg Schuppener. Název a text práce v německém jazyce
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta, 2021
    Dal.odpovědnost Schuppener, Georg, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla němčina * televizní reklama * jazyková analýza
    Předmět.heslareklama lexikologie anglicismus internacionalismus kontrastivní lingvistika TV commercials lexicology anglicism internationalism contrastive linguistics
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt811.112.2 - Němčina
    MDT811.112.2 * 659.1:654.198 * 81'42 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00185121
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 151963300715196sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.