Počet záznamů: 1  

Zvýšení návratnosti zákazníků autoservisu

  1. Údaje o názvuZvýšení návratnosti zákazníků autoservisu / Jan Pešťák
    Osobní jméno Pešťák, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2020
    Fyz.popis48 stran : grafy, schémata
    PoznámkyVedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Michael Fanta
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2020
    Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Fanta, Michael (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * autoservisy
    Předmět.heslanávratnost zákazníka spokojenost zákazníka customer retention car repair shop customer satisfaction
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 725.382 * 629.3.083 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184586
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 123103300712310sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.