Počet záznamů: 1
Zvýšení návratnosti zákazníků autoservisu
Údaje o názvu Zvýšení návratnosti zákazníků autoservisu / Jan Pešťák Osobní jméno Pešťák, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2020 Fyz.popis 48 stran : grafy, schémata Poznámky Vedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Michael Fanta Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2020 Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Fanta, Michael (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * autoservisy Předmět.hesla návratnost zákazníka spokojenost zákazníka customer retention car repair shop customer satisfaction Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 725.382 * 629.3.083 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184586 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 12310 3300712310 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1