Počet záznamů: 1  

Vývoj marketingu boybandů a zapojení fanoušků do něj v důsledku rozvoje sociálních sítí

  1. Údaje o názvuVývoj marketingu boybandů a zapojení fanoušků do něj v důsledku rozvoje sociálních sítí / Tereza Bittnerová
    Osobní jméno Bittnerová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2020
    Fyz.popis86 listů : barevné ilustrace
    PoznámkyOponent Václav Krahulík. Vedoucí práce Ivana Ašenbrenerová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2020
    Dal.odpovědnost Krahulík, Václav, 1966- (oponent)
    Ašenbrenerová, Ivana, 1966- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla popularizace hudby
    Předmět.heslaboyband chlapecká skupina marketing sociální síť fanouškovská základna social media fanbase fandom
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt78 - Hudba
    MDT78.05 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184432
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 122023300712202sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.