Počet záznamů: 1
Vývoj marketingu boybandů a zapojení fanoušků do něj v důsledku rozvoje sociálních sítí
Údaje o názvu Vývoj marketingu boybandů a zapojení fanoušků do něj v důsledku rozvoje sociálních sítí / Tereza Bittnerová Osobní jméno Bittnerová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2020 Fyz.popis 86 listů : barevné ilustrace Poznámky Oponent Václav Krahulík. Vedoucí práce Ivana Ašenbrenerová Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2020 Dal.odpovědnost Krahulík, Václav, 1966- (oponent)
Ašenbrenerová, Ivana, 1966- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla popularizace hudby Předmět.hesla boyband chlapecká skupina marketing sociální síť fanouškovská základna social media fanbase fandom Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 78 - Hudba MDT 78.05 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184432 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 12202 3300712202 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1