Počet záznamů: 1
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR (Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii)
Údaje o názvu Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR (Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii) = Marketing and mediation of art in the context of museum and gallery in the Czech Republic (Analysis of the current situation and optimization proposal on a case study) Eva Marlene Hodek Osobní jméno Hodek, Eva Marlene, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 179 listů : ilustrace, portréty + 1 DVD, tabulky (2 složené listy) Poznámky Vedoucí práce Michal Koleček. Oponent Tomáš Vlček. Oponent Václav Macek. Souběžný název v anglickém jazyce Pozn.o dizertaci Disertační práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2020 Dal.odpovědnost Koleček, Michal, 1966- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Vlček, Tomáš, 1941- (oponent)
Macek, Václav (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra dějin a teorie umění (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * zprostředkování umění * galerijní animace * stálé expozice Předmět.hesla muzeum galerie marketing umění marketing kulturního dědictví muzejní marketing marketingový komunikační mix museum gallery art art mediation arts marketing cultural heritage marketing museum marketing marketing strategy and communication marketing communication mix Forma, žánr disertace Konspekt 7.01/.09 - Umění MDT 658.8:316.77 * 7.071.5 * 7.071.5:[72/76:069] * 069 * 72/76:069 * (043.3) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00183800 Druh dok. Vysokoškolské práce Název souboru Staženo Velikost Komentář DISP+-+Mgr+Eva+Hodek.pdf 0 4.1 MB Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DB 136 3300059149 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1