Počet záznamů: 1  

Branding města Poděbrady

  1. Údaje o názvuBranding města Poděbrady / Jan Šťastný
    Osobní jméno Šťastný, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis57 listů : ilustrace, grafy
    PoznámkyVedoucí práce Petra Olšová. Oponent Tomáš Sýkora
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2019
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Sýkora, Tomáš (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního rozvoje a veřejné správy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla regionální rozvoj * místní rozvoj * veřejné mínění
    Předmět.hesla Poděbrady (Česko)
    Předmět.heslatvorba značky PEST analýza lázně branding spa
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    MDT(437.312) * (437.11) * 332.055.2 * 316.65 * 32.019.5 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181537
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 120993300712099sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.