Počet záznamů: 1
Branding města Poděbrady
Údaje o názvu Branding města Poděbrady / Jan Šťastný Osobní jméno Šťastný, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 57 listů : ilustrace, grafy Poznámky Vedoucí práce Petra Olšová. Oponent Tomáš Sýkora Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2019 Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Sýkora, Tomáš (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního rozvoje a veřejné správy (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla regionální rozvoj * místní rozvoj * veřejné mínění Předmět.hesla Poděbrady (Česko) Předmět.hesla tvorba značky PEST analýza lázně branding spa Forma, žánr diplomové práce Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika MDT (437.312) * (437.11) * 332.055.2 * 316.65 * 32.019.5 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181537 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 12099 3300712099 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1