Počet záznamů: 1
Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye tracking
Údaje o názvu Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye tracking / Jana Zekuciová Osobní jméno Zekuciová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2021 Fyz.popis 67 stran : barevné ilustrace, schémata Poznámky Oponent Marek Vokoun. Vedoucí práce Julius Janáček Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021 Dal.odpovědnost Vokoun, Marek (oponent)
Janáček, Julius (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklama a propagace * sledování pohybu očí * přírodní léčiva Předmět.hesla Ústí nad Labem (Česko) Předmět.hesla eye tracking marketink tepelné mapy plakát heat maps poster Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 612.846:53.08 * 615.32 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186556 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 13235 3300713235 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1