Počet záznamů: 1
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Údaje o názvu Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce / Michaela Pavlovská Osobní jméno Pavlovská, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2021 Fyz.popis 75 stran Poznámky Oponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Lucie Povolná Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * generace Z Předmět.hesla inovace interní komunikace marketingový model AIDA spokojenost zákazníka maturitní ples generation Z innovation internal communication marketing model AIDA customer satisfaction prom ball Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 316.346.36-053.81 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186439 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 13239 3300713239 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1