Počet záznamů: 1  

Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce

  1. Údaje o názvuZvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce / Michaela Pavlovská
    Osobní jméno Pavlovská, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2021
    Fyz.popis75 stran
    PoznámkyOponent Čeněk Celer. Vedoucí práce Lucie Povolná
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (oponent)
    Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * generace Z
    Předmět.heslainovace interní komunikace marketingový model AIDA spokojenost zákazníka maturitní ples generation Z innovation internal communication marketing model AIDA customer satisfaction prom ball
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 316.346.36-053.81 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186439
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 132393300713239sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.