Počet záznamů: 1  

Komunikační strategie Samoobslužné prádelny

  1. Údaje o názvuKomunikační strategie Samoobslužné prádelny / Gabriela Jedináková
    Osobní jméno Jedináková, Gabriela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2021
    Fyz.popis90 stran : grafy, schémata
    PoznámkyVedoucí práce Lucie Povolná. Oponent Pavel Peterka
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021
    Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Peterka, Pavel (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * malé a střední podniky * prádelny
    Předmět.heslakomunikační strategie samoobslužné prádelny spokojenost zákazník služby branding communication strategies self-service laundries satisfaction customer small and medium enterprises services
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 334.012.63/.64 * 648.11 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186430
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 132403300713240sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.