Počet záznamů: 1  

Čtyři směry business myšlení

  1. Údaje o názvuČtyři směry business myšlení / František Hroník
    Osobní jméno Hroník, František, 1956- (autor)
    NakladatelV Brně : MotivP, 2020
    Fyz.popis143 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
    ISBN978-80-87981-31-3 (brožováno)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla management * úspěch v podnikání * myšlení * tvůrčí myšlení * kritické myšlení * management - psychologické aspekty * management * success in business * thought and thinking * creative thinking * critical thinking * management - psychological aspects
    Předmět.hesladesignové myšlení strategické myšlení
    Forma, žánr populárně-naučné publikace * popular works
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005 * 658:17.024.4 * 159.955 * 159.954/.955 * 159.955:165.021 * 159.9 * (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 333693300054088volný výběr P400 2020Doba výp. 31 dní
    Čtyři směry business myšlení

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.