Počet záznamů: 1  

Narativní struktury v reklamě

  1. Údaje o názvuNarativní struktury v reklamě / Daniela Kalinová
    Osobní jméno Kalinová, Daniela, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2020
    Fyz.popis51 listů
    PoznámkyVedoucí práce Jiří Koten. Oponent Vladimír Trpka
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2020
    Dal.odpovědnost Koten, Jiří, 1979- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Trpka, Vladimír (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * televizní reklama * narativita
    Předmět.heslaaudiovizuální reklama audiovisual advertisement narrativity
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 659.1:654.198 * 303.686:808.543 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184177
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 124953300712495sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.