Počet záznamů: 1
Jak vnímáme sexistickou reklamu?
Údaje o názvu Jak vnímáme sexistickou reklamu? : Reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou / autorský tým: Eva Bartáková, Lucie Čechovská, Eva Čivrná, Petra Havlíková, Krystýna Pešáková ; CVVM SOÚ AV ČR Osobní jméno Bartáková, Eva (autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Brno : NESEHNUTÍ, 2019 Fyz.popis 63 stran : ilustrace ; 30 cm ISBN 978-80-87217-61-0 (brožováno) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Čechovská, Lucie (autor)
Čivrná, Eva (autor)
Havlíková, Petra (autor)
Pešáková, Kristýna (autor)Dal.odpovědnost Centrum pro výzkum veřejného mínění Předmět.hesla reklama a propagace * sexismus * výzkum veřejného mínění Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 316.647.8:316.346.2 * 303.425 * 659.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 30049 3300048936 volný výběr P750 2019 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1