Počet záznamů: 1  

Jak vnímáme sexistickou reklamu?

  1. Údaje o názvuJak vnímáme sexistickou reklamu? : Reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou / autorský tým: Eva Bartáková, Lucie Čechovská, Eva Čivrná, Petra Havlíková, Krystýna Pešáková ; CVVM SOÚ AV ČR
    Osobní jméno Bartáková, Eva (autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelBrno : NESEHNUTÍ, 2019
    Fyz.popis63 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-87217-61-0 (brožováno)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Čechovská, Lucie (autor)
    Čivrná, Eva (autor)
    Havlíková, Petra (autor)
    Pešáková, Kristýna (autor)
    Dal.odpovědnost Centrum pro výzkum veřejného mínění
    Předmět.hesla reklama a propagace * sexismus * výzkum veřejného mínění
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT316.647.8:316.346.2 * 303.425 * 659.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 300493300048936volný výběr P750 2019Doba výp. 31 dní
    Jak vnímáme sexistickou reklamu?

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.